torstai 14. tammikuuta 2010

juupa...

Voi että taasen tuntui tiistaina ikävältä kuulla vauvauutisia...Miten se meneekin niin että joillakin asiat sujuu niin upeasti ja lapsi saa alkunsa heti kun ehkäsy jätetään...Tuttumme sai pojan tiistai-aamuna.Pojan,joka sai alkunsa helposti,luonnollisesti ja juuri silloin kun sitä oli toivottu...Siskoni odottaa toista lastaan joka myös saanut alkunsa helposti,mun mielestä jopa liian helposti:( Kun liikun kaupungilla katse oikein etsii vauvamasuisia naisia.Ikinä ei oo tullu mieleen ajatella mitä on ollut ennen tuota,onko hoitoja,vahinko vai kenties ihan vaan päätetty että nyt lapsen aika ja pam,lapsi saanut alkunsa heti.Ei sitä tuu mietittyä,mä mietin aina vaan että oi kun ite saisin vielä kerran olla vauvamasuinen ja saisimme sen pienen nyytin.

Tänään onneksi sain hiukan paremman mielen kun kävin vaa'alla.Vaaka näytti että olen 8,7kg keventynyt siitä mitä olen pahimmillani ollut.Joulun aikaan tuli kiloja lisää,mutta nyt olen samassa kuin ennen joulua.Olen ollut ala-asteen 3.lk alettua ylipainoinen eli siis suurimman osan lapsuudestani ja vielä murrosiässäkin.Kun muutin mieheni kanssa yhteen olin hoikempi,sitten tuli raskaus ja neitimme syntymän jälkeen painoin hurjasti.Paino jojoillut ja aina koittanut sitten painoa pudottaa.Viime kesän jälkeen paino alkoi pudota itekseen.Syytä ei tiedä,mutta kun vaihdoin rasvatttoman maidon kevytmaitoon se alkoi.Oon tosi tyytyväinen tähän,mielessä kun ollut ajatus että ehkäpä meiän mahdollisuudet hoitojen onnistumisessa nousee kun mun painoni laskee.Miehellä ei ikinä oo paino-ongelmia ollut ja meiän neitikin on hoikka.

Ensi viikollla aion soittaa lekurille.Sitten alkaa pitkän pitkä odotus lapsettomuushoitoihin pääsyyn,ellei sitte tule jotain mutkia matkaan.Toivottavasti päästäisiin edes tänä vuonna niihin..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti